Holocaust museum - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu Holocaust museum - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

Holocaust museum

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

06 Februari 2013 | Hongarije, Boedapest

Vandaag hebben we het Holocaust museum bezocht in de stad. Het was heel erg heftig, maar ook indrukwekkend. We hebben er video's en foto's gezien waarvan we ze in Nederland denk ik niet eens mogen zien. Met een misselijk gevoel kwamen Janine en ik naar buiten. Wel hebben we een goed beeld gekregen van de Holocaust hier in Hongarije.

Vanavond komt onze mentor op bezoek. Hopelijk kunnen we dan een studentenkaart aanvragen zodat we straks goedkoop met het ov kunnen reizen.

Ten slotte gaan we vanavond naar een studentenfeest. Een welkomsborrel georganiseerd door de Elte University of Budapest. We gaan daar alle internationale studenten ontmoeten en de mentoren en leerkrachten.

Morgen hierover meer!

Oh ja! Gisteren hadden we onze eerste videoconference! Heel grappig om alle Erasmus studenten van de Marnix Academie te zien. Studenten in Zwitserland, Frankrijk, België, Portugal, Zweden, Noorwegen, Utrecht, Ijsland en wij vanuit Hongarije allemaal op 1 scherm! Was erg leuk om iedereen te zien/spreken (zie foto). De volgende keer gaan we ook daadwerkelijk vergaderen via deze videoconference. Ik ben benieuwd!

• 06 Februari 2013 - 22:12

Tineke:

Indrukwekkend - het holocaust museum.
    Mooie fotot.s
    Groetjes Tineke

• 06 Februari 2013 - 23:32

Tinie Van Soest:

Hallo Marleen.

• 06 Februari 2013 - 23:34

Tinie Van Soest:

Hallo Marleen

Wat geweldig allemaal. Klasse hoor.Jij beleeft op een dag. wat wel een week lijkt.

Hier is alles oké We krijgen morgen weer sneeuw

Groetjes en een knuffel van oma en Opa..