De Donau - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu De Donau - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

De Donau

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Februari 2013 | Hongarije, Boedapest

Gisteren 31-1-13 zijn Janine en ik de stad nog wat verder gaan verkennen. We zijn een enorme Markthal tegen gekomen. Niet normaal groot! Ik denk dat er wel 40 kraampjes groente en fruit waren, 40 souvenirs kraampjes en dan heb ik nog niets gezegd over de vleeswaren en Hongaarse specialiteiten. Na een bezoekje aan dit marktgebouw, zijn we doorgelopen richting de Donau. Wauw! Wat een prachtig uitzicht! (zie foto's).Op de terug weg nog wat inkopen gedaan en mijn eerste Hongaarse woordje geleerd. Je zegt kussunum : dankjewel.

Vandaag 1-2-13 lekker ontbeten en staks weer de stad in. We gaan kijken of we een kaart kunnen kopen voor het openbaarvervoer en dan gaan we naar Margareth eiland. Een eiland midden in de Donau. Ook gaan we kijken of we de universiteit kunnen vinden met het openbaar vervoer. Weer een dag voor de boeg met dus een hoop nieuwe dingen!

  • 01 Februari 2013 - 12:55

    Tineke:

    Leuke foto's.
    Ik heb er al zin in.
    Tineke

  • 01 Februari 2013 - 14:05

    Marit:

    Heel gaaf Marleen! Ik heb er zin in!

    xx Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Deze blog heb ik aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf in Boedapest - Hongarije. Ik ga hier heen voor mijn studie en blijf 4 maanden in Boedapest.

Actief sinds 24 Jan. 2013
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 15077

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 15 Augustus 2013

Zomervakantie

12 Juli 2013 - 21 Juli 2013

Zomervakantie

30 Januari 2013 - 20 Mei 2013

Boedapest

Landen bezocht: