Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

30 Januari 2013 | Hongarije, Boedapest

Nog een paar uurtjes....

Nog een paar uurtjes en dan is het zover.
Om 15.00 uur vertrek ik naar de luchthaven in Eindhoven.
17.40 de lucht in om vervolgens om 19.30 uur op Boedapest te landen.

De laatste dingetjes in mijn koffer, de laatste mensen gedag zeggen en dan mag ik.

Gezonde spanningen beginnen nu wel te komen.

Als het goed is ben ik vanavond rond een uurtje of 21.30 in mijn appartementje met WIFI, dus kan ik jullie allemaal op de hoogte houden. Ook heb ik skype, mijn skypenaam is Kentropjuh!

Voor de geinteresseerden, mijn adres:
Raday utca 14 apt 03, Budapest. District IX.

Waarschijnlijk krijg ik daar een Hongaars telefoonnummer, maar tot die tijd ben ik gewoon bereikbaar op mijn eigen telefoon nummer.

Mijn volgende verslag is vanuit Boedapest!

Lieve mensen, tot over 4 maanden!

Marleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Deze blog heb ik aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf in Boedapest - Hongarije. Ik ga hier heen voor mijn studie en blijf 4 maanden in Boedapest.

Actief sinds 24 Jan. 2013
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 15078

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 15 Augustus 2013

Zomervakantie

12 Juli 2013 - 21 Juli 2013

Zomervakantie

30 Januari 2013 - 20 Mei 2013

Boedapest

Landen bezocht: