Het is bijna zover! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

24 Januari 2013 | Hongarije, Boedapest

Jaja het is bijna zover!

Gisteren is mijn ticket binnen gekomen. Aanstaande woensdag (jaaaa over 6 dagen al!) vlieg ik vanaf Eindhoven naar Boedapest. Om 17.40 uur ga ik de lucht in en als het goed is land ik om 19.30 uur. Daarna pak ik de bus vanuit de luchthaven naar de binnenstad. Volgens planning kom ik dan om 21 uur aan in mijn appartementje.

Spannend allemaal!

M'n koffer al uit de berging gehaald en ben nu druk aan het bedenken wat ik allemaal mee ga nemen. Zo te zien is het daar volgende week rond de 5 graden celsius. Niet heel veel warmer dan hier dus....

Ik hou jullie op de hoogte!


  • 24 Januari 2013 - 19:39

    Tineke:

    Hey Marleen,
    Goed idee, zo'n weblog.
    Zo kan ik je vanaf volgende week een beetje volgen.
    Tineke.

  • 24 Januari 2013 - 19:45

    Ans Van Bergen:

    Marleen, dit is helemaal het einde! Kunnen we al je reisverslagen lezen!

  • 30 Januari 2013 - 16:03

    Yvonne:

    Hoi Marleen,

    Wij wensen jou heel veel plezier in Boedapest.
    Geniet er lekker van. Ben benieuwd naar je reisverslagen. Goede reis en tot ziens.
    Groetjes uit Montfoort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Deze blog heb ik aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf in Boedapest - Hongarije. Ik ga hier heen voor mijn studie en blijf 4 maanden in Boedapest.

Actief sinds 24 Jan. 2013
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 15120

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 15 Augustus 2013

Zomervakantie

12 Juli 2013 - 21 Juli 2013

Zomervakantie

30 Januari 2013 - 20 Mei 2013

Boedapest

Landen bezocht: