Laatste keer op en neer naar Nederland - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu Laatste keer op en neer naar Nederland - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

Laatste keer op en neer naar Nederland

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 April 2013 | Hongarije, Boedapest

Na tien heerlijke dagen in Nederland, nu weer terug in Hongarije.

Gisteren kwam ik aan in het warme Boedapest. Gelijk de korte broek aan gedaan en met Janine en Freek het terras op gegaan. De eerste cocktail is een feit! Ook ben ik tot de ontdekking gekomen dat er een ijssalon is gekomen naast ons huisje en onze straat nu helemaal is omgetoverd tot 1 groot terras. Wat een gezelligheid op straat.

Deze hele week wordt het minimaal 25 graden hier. Uit school ga ik dus lekker van het zonnetje genieten! Misschien kom ik nog wel bruin terug ook over 4 weken! Jaja nog maar 4 weken en dan zit de studie er weer op hier in Boedapest. De tijd is omgevlogen!

Update over school:
School is nog steeds een bijzaak voor ons gevoel. We hoeven er niet veel voor te doen. We leren niet heel veel andere of nieuwe dingen dan dat we in Nederland hebben gehad op het gebied van Pedagogiek, maar we hebben wel veel over ons zelf geleerd.

Zo heb ik geleerd dat je niet altijd van een eerste indruk moet uitgaan en pas over mensen kan oordelen als je ze goed kent. Ook ben ik erachter gekomen dat je een broek van wol niet op 60 graden kan wassen en je altijd moet bedenken dat je ontbijt in huis moet hebben voor de volgende dag.

De komende 4 weken staan er nog wat presentaties op het programma en een essay om te schrijven. Verder moeten we op school alleen nog aanwezig zijn tijdens de lessen die we hebben. Dat is dus wel te overzien.

De laatste weekjes gaan we lekker genieten van het warme weer en nog wat plekjes bezichtigen. Het eerste weekend van mei gaan we nog naar Siofok (bij het Balatonmeer). Nog genoeg leuke dingen in het vooruitzicht!

Nu moet ik echt stoppen met schrijven, want ik moet naar school toe. Gym en daarna Ball-Geometry. Tot de volgende blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Deze blog heb ik aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf in Boedapest - Hongarije. Ik ga hier heen voor mijn studie en blijf 4 maanden in Boedapest.

Actief sinds 24 Jan. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 15072

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 15 Augustus 2013

Zomervakantie

12 Juli 2013 - 21 Juli 2013

Zomervakantie

30 Januari 2013 - 20 Mei 2013

Boedapest

Landen bezocht: