Visite en naar Nederland geweest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu Visite en naar Nederland geweest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

Visite en naar Nederland geweest

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 April 2013 | Hongarije, Boedapest

Zo dat is weer een tijdje geleden. Hele leuke weken achter de rug met veel visite.

Anneke en Anne zijn een paar dagen in Boedapest langs geweest. We hebben de kathedraal bekeken, zijn naar Szechenyi geweest, op de Gellert heuvel geweest, Markthuis en nog veel meer.

Ook hebben we meegedaan aan Earth hour, waarbij we een uur lang al het licht uit hebben gedaan. Op dat moment zaten we in een restaurant, ook daar ging het licht uit en de kaarsjes aan. Thuis hebben we dit natuurlijk doorgezet. Was ook wel knus, dat kaarslicht.

27 maart t/m 2 april ben ik naar Nederland geweest. Ik had toch vakantie vanwege de Pasen, dus kon mooi even op en neer. Heerlijk om iedereen weer even te zien, thuis in je eigen omgeving te zijn, mensen die Nederlands spreken, de vogeltjes die fluiten, heerlijk!

Ik heb deze dagen veel gedaan. Bij de jeugdbrandweer geweest, bij oma op visite, boodschappen gedaan, op school dingen geregeld, gegeten bij mijn schoonouders, naar de zwaluwhoeve geweest, zwembad training met de brandweer, in Amsterdam gaan stappen en ik heb meegedaan aan de Mudrun.

Dat laatste (de Mudrun) voel ik nu nog. Ik heb flinke spierpijn. Misschien ook niet zo slim om ongetraind 5 km door de blubber te gaan hardlopen, maar goed ik heb het wel gedaan!

Een heerlijk weekend dus.

Nu ben ik weer terug in Boedapest en is school weer begonnen. Vanmorgen had ik weer Art lessons. We hebben met verf een stilleven geschilderd. Nu even thuis wat verslagen maken en zo weer naar school voor USA.

Marije en Olga zijn nu op visite t/m zondag. Wel gezellig elke keer mensen in huis! Zo gaat de tijd helemaal snel. Waarschijnlijk komt Jor ook nog een weekendje langs in mei, dus mijn dag kan niet meer stuk!

Nu ga ik snel weer naar school.
Oh ja, de foto’s van de afgelopen tijd zal ik ook nog even toevoegen.

Tot de volgende blog!

  • 04 April 2013 - 21:41

    Oma Van Soest:

    Hallo Marleen.

    Bedankt voor je verhaal

    Je verslag weer gelezen en de foto's bekeken. Leuk allemaal hoor. Je weet je tijd goed in te delen
    En zo kom je met heel veel ervaring je verblijf in Boedapest door.
    Groetjes Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Deze blog heb ik aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf in Boedapest - Hongarije. Ik ga hier heen voor mijn studie en blijf 4 maanden in Boedapest.

Actief sinds 24 Jan. 2013
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 15069

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 15 Augustus 2013

Zomervakantie

12 Juli 2013 - 21 Juli 2013

Zomervakantie

30 Januari 2013 - 20 Mei 2013

Boedapest

Landen bezocht: