Weekend - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

10 Februari 2013 | Hongarije, Boedapest

Het tweede weekend zit er alweer bijna op. (Het gaat snel we zijn hier nu al 12 dagen)

Vrijdag hebben we de Gelert heuvel beklommen en daar prachtige foto's gemaakt. Vanaf de heuvel heb je uitzicht over de hele stad, echt prachtig!

Gisteren (zaterdag) hadden we poetsdag. We hebben ons hele huis binnenste buiten gekeerd. De etensresten van onze vorige bewoners kwamen we nog tegen, getsie. Gelukkig is nu alles weer helemaal schoon en ruikt het lekker fris.

's avonds hebben we onze mentor Sophia ontmoet. Een beetje vreemde mevrouw in haar doen en laten, maar ze gaat een hoop voor ons regelen. Donderdag hebben we orientatie dag en krijgen we eindelijk onze studentenkaart. Ook krijgen we een studentenoverlevingspakket. Met daarin boekjes van leuke discotheken, kroegjes, restaurantjes, bezienswaardigheden, Hongaarse simkaart en een ESN kaart waarmee we gratis toegang krijgen tot de studentenfeesten.

Vandaag (zondag) hebben we een lekker relax dagje. Boek lezen en uitzending gemist is ons enige programma voor vandaag. Morgen begint het dan echt, we moeten naar school...

Oh ja! Nog een nieuwtje! We hebben hier eind maart springbreak (met pasen) dus hebben Janine en ik een weekendje naar Nederland geboekt. Van 27 maart t/m 2 april kom ik naar Nederland toe.

Groetjes vanuit het prachtige Boedapest!

• 10 Februari 2013 - 16:22

Janine:

'Een beetje vreemde mevrouw in haar doen en laten' Zeg dat wel ja... Nu nog proberen de juiste ringtone bij haar te krijgen :p haha

• 10 Februari 2013 - 18:22

Tineke:

Mooie foto's Marleen!

• 10 Februari 2013 - 23:22

Marije:

En je hebt gefacetimed met de brw wilnis tijdens kokkie en wokkie ;-)

• 13 Februari 2013 - 18:32

MArjon Hosmar:

Heel veel plezier het aankomend weekend!!!

• 16 Februari 2013 - 15:14

Marjon Hosmar:

Hoi Marleen,

Zijn je ouders nog goed aangekomen?
    Hele gezellige dagen met z'n allen en geniet er van!

Liefs Marjon