Relax! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu Relax! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marleen Kentrop - WaarBenJij.nu

Relax!

Door: Marleen Kentrop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

08 Februari 2013 | Hongarije, Boedapest

Gisteren 7 februari een heerlijk relax dagje gehad.

We zijn naar szechenyi badhuis geweest aan de andere kant van de stad. Heerlijk ontspannen in het warme water gelegen.

Binnen was er een rotte-eieren bad zoals Janine en ik het noemen. Het stonk er onwijs en het water zag er vies uit, maar het scheen goed voor je huid te zijn. Buiten waren er ook baden. Hongaarse oude mannetjes zaten midden in het bad te schaken. Heel grappig om te zien. We hebben ons heerlijk kunnen ontspannen daar. Ook hebben we daar 2 Engelse jongens ontmoet waar we gezellig wat mee gekletst hadden.

’S Avonds hadden we eerst een gesprek met Martine. De eigenaresse van een Nederlandse school in Hongarije. We hebben de mogelijkheid om daar stage te gaan lopen iedere maandag van 15.00-17.30 uur. Het nadeel is wel dat het een uur reizen is met het ov. We moeten nog even goed nadenken of we dat gaan doen.

Daarna zijn we in een kroegje wat gaan drinken. Heel gezellig kwamen we daar de Engelse jongens weer tegen uit het badhuis. We hebben gezellig een wijntje gedronken en zijn daarna uiteten geweest bij een Italiaans restaurant.

We waren rond een uurtje of 22.00 thuis en hebben toen hier nog een flesje wijn open getrokken.

Heerlijk dagje dus!

  • 08 Februari 2013 - 17:47

    Tineke:

    Oh dat badhuis ziet er goed uit. Daar kan ik volgende week in vertoeven . Ik heb nu al zin! Ziet er goed uit mop. Tineke

  • 09 Februari 2013 - 12:12

    Oma Van Soest:

    Hoi Marleen.

    Oei, oei, oei Gaat het allemaal wel goed met jou. Zo'n knappe Engelsman?

    Je verhaal weer gelezen.
    Je krijgt er weer een nichtje bij in het buitenland .

    Leuk he 2 jongens en 2 meisjes dan

    Groetjes Oma en Opa


  • 09 Februari 2013 - 23:15

    Marije:

    Lekker daar allemaal, ik ben benieuwd.
    Leuk om al je verhalen te lezen en de foto's te zien.
    Nu al zin om naar Boedapest te komen. Duurt nog eventjes.
    Geniet van je relax avondje en morgen van je rustige dagje.

    Liefs

  • 10 Februari 2013 - 15:53

    Marleen Kentrop:

    Hoi Opa en Oma,

    Het gaat heel goed met mij hoor! Ik vermaak me hier nog prima. Donderdag komen papa en mama voor een paar daagjes over. Ook heb ik mijn ticket geboekt naar huis en kom ik met pasen naar Nederland. Dan kan ik u toch nog wat eerder zien dan in april.

    Ik krijg er weer een nichtje bij, wat leuk! Hoeveelste kleinkind is dit van u? Al heel wat volgens mij ...

    Groetjes vanuit Boedapest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Deze blog heb ik aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf in Boedapest - Hongarije. Ik ga hier heen voor mijn studie en blijf 4 maanden in Boedapest.

Actief sinds 24 Jan. 2013
Verslag gelezen: 660
Totaal aantal bezoekers 15076

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 15 Augustus 2013

Zomervakantie

12 Juli 2013 - 21 Juli 2013

Zomervakantie

30 Januari 2013 - 20 Mei 2013

Boedapest

Landen bezocht: